Vodafone Romania a lansat marti un serviciu expres de relatii cu clientii, prin care utilizatorii operatorului persoane fizice pot intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv, al serviciului anterior, gratuit, contra unui tarif de 39 eurocenti/apel (TVA inclus). Noul serviciu taie insa o ora din programul de luni pana vineri al serviciului gratuit, *222. Oficialii Vodafone au precizat pentru HotNews.ro ca reducerea programului s-a facut datorita numarului redus de apeluri inregistrat in intervalele orare din cursul serii, din dorinta de a eficientiza resursele pentru a raspunde nevoilor clientilor.
Mai precis, de marti, utilizatorii persoane fizice ai Vodafone pot apela *555 daca vor sa intre in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv, al serviciului gratuit *222. Serviciul este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 08:00 – 22:00, si in weekend, intre 08:00 – 18:00, costul serviciului fiind unul promotional de 39 eurocenti / apel (TVA inclus). Limitele perioadei promotionale nu au fost inca stabilite, potrivit oficialilor Vodafone, contactati de HotNews.ro.
"Serviciul expres *555 a functionat pilot in ultimele luni, iar feedback-ul primit de la clientii nostri a fost pozitiv. *555 este o alternativa la serviciul gratuit *222, o modalitate suplimentara de a ajunge direct la operatorul Vodafone. In acelasi timp, accesul la *222 ramane gratuit iar serviciul va continua sa functioneze la acelasi nivel de calitate si timp de raspuns", au declarat pentru HotNews.ro, oficialii Vodafone.
Programul apelurilor la *222, redus cu o ora de luni pana vineri
Operatorul a mai anuntat ca utilizatorii vor continua sa aiba la dispozitie numarul gratuit *222, care, incepand din 11 mai 2009, va fi disponi