Numarul total al abonatilor UPC Romania a depasit 1,26 milioane utilizatori in primul trimestru din acest an, in crestere nesemnificativa de doar 200 abonati comparativ cu situatia din ultimul trimestru al anului trecut, potrivit datelor grupului Liberty Global. Tot o stagnare se constata si in privinta numarul total de clienti de televiziune (analogica si digitala), insa numarul clientilor de internet si de telefonie a crescut cu 8000 utilizatori si respectiv 7100 de utilizatori fata de sfarsitul anului trecut.
“Privind numarul total de clienti de televiziune (incluzand televiziunea analogica si digitala), suntem la acelasi nivel comparativ cu luna decembrie 2008. Strategia noastra in aceasta perioada financiara dificila este protejarea actualei baze de clienti, vanzarea de servicii noi (internet + voce) catre aceasta baza de clienti, dar si atragerea de clienti noi. In ambele situatii este foarte important sa avem clienti loiali si platitori. De asemenea, prin lansarea serviciului digital si a DVR-ului am continuat in aceasta perioada migrarea clientilor de la televiziunea analogica la cea digitala", a declarat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.
Numarul abonatilor care aleg televiziunea digitala, peste numarul celor care renunta la televiziunea analogica
Mai precis, la sfarsitul lunii martie a acestui an, UPC avea un numar total de 1.263.600 abonati, in crestere cu 200 abonati fata de situatia de la sfarsitul anului trecut. Pe segmentul serviciilor de televiziune, numarul total al abonatilor era de 1.263.700 utilizatori, in crestere usoara de numai 300 utilizatori fata de sfarsitul lui 2008, cresterea numarului de abonati la serviciile de televiziune digitala reusind sa compenseze scaderea clientilor pe segmentul de televiziune analogica.
Astfel, numarul abonatilor la serviciile de televiziune digitala a