COMUNICAT DE PRESĂ
real,- Hypermarket îşi extinde sortimentul de produse sub marcă proprie, prin lansarea real,- Quality
Bucureşti, 19 mai 2009 – real,- Hypermarket intră în România cu marca proprie real,- Quality.
Peste 200 de produse real,- Quality sunt deja prezente pe rafturile celor 21 de magazine real,- din toată ţara.
Produsele real,- Quality sunt comparabile cu cele de marca “A brand” din punct de vedere al calităţii, însă sunt comercializate la preţuri mai mici, ceea ce le face foarte atrăgătoare pentru consumatori. Aceştia pot economisi până la 20% prin achiziţionarea produselor real,- Quality, în comparaţie cu produse similare, lideri de piaţă pe segmentul lor, dar care aparţin unor branduri recunoscute.
“Prin marca real,- Quality dorim să oferim clienţilor noştri un raport foarte avantajos calitate-preţ, în comparaţie cu produse similare provenite de la producători renumiţi. Pe lângă calitatea garantată pe care o oferă, produsele real,- Quality vin şi cu preţuri foarte competitive. Într-o primă etapă, o gamă de peste 200 de produse real,- Quality a fost adusă pe rafturile magazinelor real,- în ultimele câteva luni. În perioada următoare, vom continua să extindem sortimentul de mărci proprii, ajungând la un total de 2000 de articole, până la începutul lui 2012. Pe termen mediu, targetul nostru este ca până la 20% din vânzările de produse alimentare să se realizeze de către mărcile proprii”, a declarat Tjeerd Jegen, Director General real,- Hypermarket Romania.
Produsele real,- Quality sunt comercializate atât în magazinele real,- din România, cât şi în toate celelalte 450 de hipermarketuri real,- din Germania, Polonia, Rusia şi Turcia.
Sortimentul diversificat de articole real,- Quality include atât produse alimentare din diferite categorii, precum paste, orez, dulciuri, băuturi, pre-mixuri pentru prăjituri,