Prima baterie cu aer a fost prezentata oficial.
Cercetatorii sustin ca STAIR (St. Andrews Air) ar putea deschide drumul catre noile generatii de masini electrice, laptopuri si mobile.
Bateria este incarcata in mod traditional, dar atunci cand se consuma energia stocata, aceasta absoarbe oxigen din mediul inconjurator. Oxigenul reactioneaza apoi cu un compus din interiorul bateriei, producand energie suplimentara si incarcand-o pe masura ce se descarca.
Inlocuirea componentei traditionale (oxid de cobalt-litiu) cu carbon poros si oxigen duce la reducerea greutatii bateriei.
Conform testelor de pana acum si durata perioadei de folosire a bateriei STAIR este de 10 ori mai mare decat cea a bateriilor actuale.
Profesorul Peter Bruce de la Universitatea St. Andrews a dat declaratii suplimentare pentru Telegraph.
Alex Sima - TownPortal Prima baterie cu aer a fost prezentata oficial.
Cercetatorii sustin ca STAIR (St. Andrews Air) ar putea deschide drumul catre noile generatii de masini electrice, laptopuri si mobile.
Bateria este incarcata in mod traditional, dar atunci cand se consuma energia stocata, aceasta absoarbe oxigen din mediul inconjurator. Oxigenul reactioneaza apoi cu un compus din interiorul bateriei, producand energie suplimentara si incarcand-o pe masura ce se descarca.
Inlocuirea componentei traditionale (oxid de cobalt-litiu) cu carbon poros si oxigen duce la reducerea greutatii bateriei.
Conform testelor de pana acum si durata perioadei de folosire a bateriei STAIR este de 10 ori mai mare decat cea a bateriilor actuale.
Profesorul Peter Bruce de la Universitatea St. Andrews a dat declaratii suplimentare pentru Telegraph.
Alex Sima - TownPortal