Dupa lansarea campaniei de comunicare, Uniqa Asigurari, asiguratorul austriac care a preluat anul trecut jucatorul local Unita, continua procesul de rebranding in interiorul companiei, prin implementarea principiilor si strategiei Uniqa Group Austria.
Saptamanal, sediul Uniqa Asigurari din Bucuresti este vizitat de specialisti ai grupului austriac care supravegheaza implementarea strategiilor companiei-mama in domenii ca resurse umane, IT sau business organization. Totul face parte dintr-un proces de rebranding care va dura cel putin pana la sfarsitul anului. Responsabilul delegat de grup pentru zona de marketing este Gabriela Rusu (foto stanga) care, impreuna cu directorul de marketing al Uniqa Asigurari, Ioana Pasca (foto dreapta), supravegheaza pozitionarea pe piata a noului brand.
Desi preluarea Unita a avut loc in noiembrie anul trecut, procesul de rebranding a inceput cu o luna mai devreme, pe baza unui pre-contract de vanzare semnat in iunie. Primul pas dupa angajarea unui nou director de marketing a fost demararea unui studiu de piata.
Concluzia studiului a fost ca romanii opteaza pentru un produs de asigurari in functie de cat de usor le este sa-l inteleaga si sa-l cumpere. Pe baza acestui rationament, Rusu si Pasca au ales deviza campaniei de rebranding, “Credem in solutii simple”, pentru implementarea careia au apelat la agentiile grupului BBDO. Dincolo de partea de comunicare, rezultatele studiului au fost folosite si pentru desenarea noilor produse Uniqa Asigurari.
“Cercetarea a avut loc undeva la inceputul anului si a fost suficient timp pentru ca produsele pe care Unita le avea deja sa fie adaptate in conformitate cu cerintele rezultate din acest research. Nu am luat statement-ul «Credem in solutii simple» ca pe o afirmatie de marketing si atat. Am implementat mai intai in produsele companiei acest principiu si in forta de v