Peste 300 de manageri din toata tara vor beneficia de pentru cele sapte seminarii, „Provocari antreprenoriale. Adaptare la contextul actual”, finantate din bani europeni si organizate de compania de consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale Ascendis in parteneriat cu Alianta Confederatiilor Patronale din Romania.
In luna decembrie a anului trecut Ascendis a anuntat inceperea implementarii unui proiect de training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale finantat majoritar prin fonduri structurale, la care urmeaza sa aprticipe in total peste 1600 de manageri din 160 de IMM-uri.
Cele sapte seminarii fac parte din proiectul "Antreprenoriat strategic si crestere in Intreprinderile Mici si Mijlocii" cofinantat prin Fondul Social European - FSE si selectat in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Valoarea totala a proiectului este de 7.5 milioane de lei lei,( aproximatiu 1,8 milioane de euro) din care 95% este finantare nerambursabila, iar 5% este contributia firmei. Din valoarea finantarii nerambursabile, 94% vor veni din Fondul Social European.
Proiectul se va implementa pana in luna octombrie a anului 2010 si urmareste dezvoltarea abilitatilor de management si antreprenoriale ale unor manageri si angajati din cadrul IMM-urilor.
Cele sapte seminarii desfasurate pe rand in Bucuresti, Brasov, Constanta, Craiova, Timisoara, Cluj si Iasi se adreseaza managerilor si actionarilor din IMM-uri care au in special activitati in domeniile: productie industriala, TIC (Tehnologia Informatiei si Comunicarii), servicii cu valoare adaugata mare si turism si care sunt interesati sa afle cum pot sa-si dezvolte afacerile in contextul economic actual.
Toate seminariile sunt gratuite iar informatia prezentata vizeaza aspecte ca:
• Dezvoltarea IMM-ului: informatii utile in contextul eco