Uneori simti ca nu esti eficient la munca, ca ai prea multe de facut si ca nu le poti termina intr-un timp util? Incearca sa urmezi sfaturile de mai jos pentru a evita aceste momente.
eHow te sfatuieste ca in fiecare dimineata sa iti verifici mailurile si sa le stergi pe cele de care nu ai nevoie. In acest mod vei sti de dimineata ce trebuie sa termini pana la sfarsitul zilei.
Apoi fa o lista cu sarcinile zilei si rezolva-le pe cele mai urgente.
Daca poti imparte din sarcinile tale colegilor si asistentilor. Nu incerca sa faci totul de unul singur atunci cand nu este cazul. In loc sa iesi cu bine din proiect, vei risca sa nu termini la timp. Iar penalizarea nu va intarzia.
Termina ce ai de facut inainte de a te apuca de ceva nou.
Tine hartiile de pe birou in ordine pentru a evita sa te "ratacesti" printre gramezile de documente. Incearca sa mai scapi din aceste hartii prin transcrierea lor intr-un fisier pe computer, iti va fi mult mai usor.
Programeaza-ti pauzele si anunta-ti colegii, in asa fel incat sa nu te intrerupa cand ai ceva important de facut. Daca esti singur in birou, il poti incuia.
Ia pauze din cand in cand. Daca te gandesti ca o sa reusesti sa te concentrezi fara pauze, te inseli. O mica pauza, sau o plimbare sa iti iei pranzul in afara biroului iti va oferi mai multa energie.
Inainte de a pleca de la birou, gandeste-te la ceea ce trebuie sa faci a doua zi. Te va ajuta in ziua urmatoare.
Nu lua de munca acasa. Ai nevoie de o pauza dupa atatea ore de munca.
Uneori simti ca nu esti eficient la munca, ca ai prea multe de facut si ca nu le poti termina intr-un timp util? Incearca sa urmezi sfaturile de mai jos pentru a evita aceste momente.
eHow te sfatuieste ca in fiecare dimineata sa iti verifici mailurile si sa le sterg