BCR învaţă clienţii să-şi gestioneze bugetul
Bucureşti, 29 mai 2009 – Banca Comercială Română (BCR) a lansat azi programul „Ghidul banilor tăi” care are ca scop sprijiniriea clienţilor în găsirea celor mai bune soluţii pentru administrarea banilor.
Astfel, in fiecare unitate BCR va exista un consilier dedicat, bine pregătit, care poate să ofere îndrumare gratuită tuturor celor care au nevoie.
„Devine din ce în ce mai complicat şi mai puţin eficient să dezvolţi relaţia cu un client, dacă nu există o minimă înţelegere a unor lucruri simple, cum ar fi cele despre administrarea finanţelor personale. Vrem să îi ajutăm pe clienţii noştri, şi nu numai, să cunoască şi să înţeleagă elementele de bază necesare gestionarii eficiente a banilor personali. Am demarat astfel un program de consiliere gratuită şi fiecare client va primi, în cadrul întâlnirilor cu consilierii noştri, sfaturi personalizate, adaptate situaţiei, nevoilor şi dorinţelor sale”, a declarat Sorin Mititelu, director executiv Direcţia Dezvoltare Produse şi Afaceri Retail în cadrul BCR.
Programul de consiliere „Ghidul banilor tăi” presupune: analiza situaţiei financiare curente a clientului, oferirea de soluţii pentru gestionarea zilnică a bugetului şi dezvoltarea unui plan de recapitalizare.
„Pentru ca acest program să funcţioneze clienţii trebuie să fie deschişi şi dispuşi să accepte ajutorul. De asemenea, sinceritatea este foarte importantă. Atunci când îţi alcătuieşti bugetul trebuie să ţii cont de toate cheltuielile casei, dar şi de lucrurile mărunte, cum ar cumpararea ziarelor sau a unei cafele in fiecare zi. Acesta este primul şi cel mai important pas, să pui pe hartie tot, cu maxima responsabilitate. Consilierii noştri pot apoi să vină cu soluţii şi propuneri adaptate nevoilor fiecăruia”, a adăugat Mititelu.
BCR a creat pe site-ul oficial o secţiune specia