Compania britanica PayPoint va extinde reteaua de terminale electronice de distributie de cartele telefonice si plati cash din Romania cu inca 900 de unitati, dupa ce a instalat in anul financiar 2008-2009 circa 1.700 de unitati, ajungand la 5.700 de spatii.
Compania avea la finele lunii martie 5.700 de terminale, fata de 4.000 la sfarsitul anului fiscal 2007-2008, si urmeaza sa extinda reteaua pentru a majora acoperirea nationala si a dezvolta serviciul de plata a facturilor.
PayPoint anticipeaza pierderi la operatiunile din Romania in prima jumatate a acestui an, insa considera ca afacerile de pe piata autohtona vor intra pe profit pana la sfarsitul anului financiar 2009-2010.
"In Romania, intentionam sa instalam alte 900 de terminale PayPoint. Acestea vor completa reteaua existenta si vor furniza acoperire nationala serviciului de plata a facturilor. Anticipam pierderi in Romania in prima jumatate a anului, insa afacerea va deveni profitabila pana la finele anului financiar", a declarat intr-un raport prezentat joi presedintele PayPoint, David Newlands.
PayPoint a intrat pe piata romaneasca in 2007, prin preluarea diviziei de distributie a cartelelor preplatite si de incarcari electronice Pay Store a RTC Holding pentru 15,5 milioane de euro. Ulterior, PayPoint s-a extins prin introducerea serviciilor de plata electronica a facturilor, incheind contracte cu operatori de telecomunicatii si companii de utilitati.
Printre clientii PayPoint in Romania se numara Romtelecom, Distrigaz Sud, UPC, Zapp, Enel si E.ON, cu care a semnat acorduri pentru plata facturilor, cu acoperire nationala.
In prezent, PayPoint are pe piata romaneasca 14 clienti la serviciul de plata electronica a facturilor si 2.000 de terminale compatibile cu acest serviciu.
Compania a inregistrat peste nu milion de tranzactii (plati de facturi) de la lansarea servi