Bing, noul motor de cautare pe care gigantul software Microsoft il va lansa in cateva zile, incearca sa-si faca loc pe piata speculand punctele slabe ale Google, numarul unu de pe piata motoarelor de cautare, scrie presa internationala. Conceptul in jurul caruia este dezvoltat Bing, cunoscut initial sub numele de cod Kumo, este livrarea de informatii sigure, organizate astfel incat sa poata fi vizualizate cu usurinta, usurand astfel decizia utilizatorilor, spun oficialii Microsoft.
Una dintre noutatile cheie aduse de Bing este modul de organizare al rezultatelor cautarii pe internet dupa cuvinte-cheie, schimbare care ar trebui sa ajute utilizatorii sa depaseasca problemele pe care le ridica numarul urias de rezultate pe care il livreaza motoarele de cautare.
Pentru a oferi o perspectiva diferita fata de Google, Bing va organiza rezultatele unei cautari dupa criterii logice si nu dupa popularitate. Spre exemplu o cautare dupa numele retailerului "Home Depot" va aduce mai multe tipuri de rezultate, care vor fi impartite in categorii, printre care "adresa magazinelor Home Depot", "locuri de munca libere la Home Depot" sau "cupoane de reduceri la Home Depot". Rezultatul care este considerat cel mai apropiat de termenii de cautare introdusi de utilizator sunt plasati in centrul ecranului. De asemenea, Bing ofera automat rezultate ale unor cautari dupa termeni apropiati, precum Walmart, care sunt accesibili printr-un click.
O cautare pe Google dupa Home Depot aduce in esenta aproape aceleasi informatii, dar modalitatea de organiziare a rezultatelor este radical diferita, Microsoft castigand la capitolul usurinta in a identifica informatiile.
Microsoft, care ocupa locul trei la capitolul motoare de cautare, la o mare distanta de Google si Yahoo!, va incerca initial sa dezvolte Bing pe patru mari segmente de cautare a informatiilor pe net, respectiv