Alin Zăinescu, partener Status Pimp, vrea să introducă publicitate în statusurile de Messenger. Zăinescu intenţionează să îşi încerce norocul în străinătate, unde bugetele de promovare sunt mai mari. Bărbatul de 34 de ani stă în fotoliu fumând ţigară de la ţigară într-o cameră mică din sediul Metropotam (portal de timp liber), aflat în spatele clădirii CEC din zona Victoriei.
De când şi-a vândut jumătatea lui din agenţia de publicitate online New Media Avertising către The Group, Alin Zăinescu s-a eliberat. A luat o pauză, s-a liniştit şi a decis să-şi schimbe viaţa.
Primul lucru pe care l-a făcut a fost să-şi cumpere o bicicletă pentru a circula prin Bucureştiul infernal, motiv pentru care a pierdut 20 de kilograme în greutate. Mai apoi şi-a făcut, împreună cu Dragoş Novac, şeful Metropotam, o mică afacere de distribuţie a automatelor de cafea Illy.
Status Pimp, promovare cu buget zero
După un moment de respiro de aproape un an, Alin Zăinescu a revenit în online şi a făcut un parteneriat cu doi tineri din Timişoara în firma Status Pimp.
Cei trei vor să pună mesaje publicitare pe statusurile de Messenger. Un proiect curajos pe care unii îl privesc cu scepticism. Doar timpul va demonstra cine are dreptate. Din asta, pot avea de câştigat atât cei care au lansat Status Pimp, cât şi utilizatorii. Pentru a anunţa proiectul în România nu a avut nevoie de niciun ban. A lansat un link pe un cont de Twitter (platformă de micro-blogging) şi vestea s-a dus imediat.
Pentru versiunea beta a programului, Alin şi partenerii săi au pus la dispoziţie 1.000 de conturi, care s-au epuizat în 76 de ore. Alte 1.800 de persoane sunt pe lista de aşteptare pentru a descărca programul.
Zăinescu este încrezător că proiectul va avea succes şi intenţionează să-l ducă peste graniţe, chiar dacă nu ş