Afisat: 20.18
Cotidianul Click a inregistrat cea mai spectaculoasa crestere a vanzarilor, 42.809 de exemplare, in intervalul ianuarie-martie 2009, fata de ultimul trimestru al anului trecut, in timp ce Cancan, Jurnalul National si Romania Libera au inregistrat scaderi la acest capitol, potrivit datelor BRAT.
In primele trei luni din 2009, Click a vandut, in medie, 202.919 exemplare pe zi, potrivit datelor raportate la Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).
Aflat in acelasi trust cu Click, cotidianul Adevarul a crescut, si el, la capitolul vanzari, de la 61.380 exemplare in octombrie-decembrie 2008, la 81.721 medie zilnica in primele trei luni ale anului in curs.
Din categoria ziarelor cu tiraj mare, tabloidul Cancan a avut cea mai semnificativa scadere a vanzarilor, de 8.715 de exemplare, avand o medie zilnica de 100.602 in ianuarie-martie 2009. Jurnalul National a ajuns la 55.137 exemplare vandute pe zi in ianuarie-martie 2009, fata de 58.593 in ultimul trimestru al anului trecut, in timp ce Romania Libera a vandut, in primele trei luni din 2009, cu 2.607 de exemplare mai putin decat in octombrie-decembrie 2009, avand o medie zilnica de 50.421 exemplare vandute in ianuarie-martie 2009.
Evenimentul Zilei si Libertatea, detinute de Ringier, Gandul (Publimedia) si Gardianul nu si-au facut inca publice cifrele la Biroul Roman de Audit al Tirajelor. Trustul Ringier nu a declarat nici tirajul si vanzarile saptamanalului Capital.
In ultimele trei luni din 2008, Libertatea anuntase ca vinde 235.467 de exemplare pe zi, Evenimentul Zilei, 43.833, iar Gandul, 19.760 de exemplare.
"Nu pot comenta decizia de a nu fi facut publice cifrele pe primele trei luni din 2009. Tot ce pot sa va spun este ca declaratiile de difuzare sunt obligatorii doar semestrial, nu trimestrial", a declarat managerul de comunicare al Ringier,