Biciclete, role, limonadă, ceaiuri, carte, muzică multă şi mai ales artă grafică şi arhitectură, în trei zile în care maşinile nu mai au acces pe strada Arthur Verona, între Librăria Cărtureşti şi Cinematograful Patria.
Evenimentul „Street Delivery”, de la Piaţa Romană, ajuns la a patra ediţie şi devenit deja tradiţie pentru pasionaţii de artă urbană din Capitală, e programat pentru sfârşitul acestei săptămâni (de vineri până duminică).
Respectând obiceiul anilor trecuţi, „Street Delivery” va fi deschis iubitorilor de artă şi de Bucureşti, care vor să vadă ce poate oferi spaţiul public atunci când nu este sufocat de maşini.
Astfel, pereţii coloraţi ai caselor vechi din zonă, transformaţi cu uşurinţă în ecrane de proiecţie şi în suporturi pentru graffiti în cadru legal, tinerii veseli, care vă vor îmbia cu lucruri „hand made”, vechituri sau vintage, dar şi serile lungi, cu muzică nouă şi „altfel”, vă vor ţine ocupaţi în weekendul următor, de dimineaţă până seara târziu.
În premieră, evenimentul va găzdui şi o campanie de strângere de fonduri pentru Spitalul „Marie Curie”. Un grup de tineri va vinde supă şi limonadă făcute de membrii trupei Viţa de Vie, Liviu Mihaiu sau Robert Turcescu, iar banii vor ajunge la copii bolnavi.