Autopsiile efectuate asupra trupurilor recuperate ale pasagerilor cursei Air France 447 au dezvăluit multiple fracturi, iar acest lucru, alături de faptul că au fost recuperate doar bucăţi mari din aeronavă, indică o dezintegrare în aer, susţin experţii în domeniu, citaţi de Associated Press.
BEA, agenţia franceză care conduce investigaţia, a recuperat până acum 400 de bucăţi din aeronavă şi este tot mai optimistă că va afla ce a dus la prăbuşirea avionului, deşi consideră că aceasta este "una dintre cele mai rele situaţii întâlnite într-o investigaţie aeronautică", din cauza apelor adânci şi a distanţei mari de ţărm. Franţa conduce investigaţia asupra prăbuşirii avionului, în timp ce Brazilia conduce operaţiunile de recuperare a resturilor.
Un purtător de cuvânt al personalului medical din Brazilia care participă la operaţiune a declarat că au fost descoperite fracturi la un anumit număr de trupuri din cele 50 recuperate. Frank Ciacco, un fost expert în medicină legală în cadrul autorităţilor americane, a declarat că, de regulă, trupurile intacte care prezintă multiple fracturi sunt semnul unei dezintegrări în aer. "Mai ales dacă se descoperă şi bucăţi mari din aeronavă", a adăugat acesta. Potrivit lui Ciacco, când un avion loveşte apa aproape intact, resturile aeronavei şi trupurile pasagerilor devin fragmente mici, deoarece impactul este mai puternic.
Ziarul brazilian O Estado de S. Paulo a scris miercuri despre fracturile întâlnite la pasageri, adăugând că trupurile nu aveau nici haine. Jack Casey, un fost investigator de accidente aeronautice, a spus că lipsa hainelor ar putea fi un amănunt important, deoarece acestea se rup practic singure în cazul unei dezintegrări în aer. Totodată, acesta a spus că fracturile multiple sunt ceva obişnuit în cadrul dezintegrării în aer, avionul aflându-se la 10.500 de metri altitudin