Mercedes-Benz S-Klasse este limuzina sefilor de stat care doresc sa iasa in evidenta prin discretie, dar si a celor care aleg confortul suprem.
In partea din fata ies in evidenta noile LED-uri care au rolul de a mari vizibilitatea si implicit siguranta pe timp de zi, in timp ce in spate avem parte de noi stopuri, care dispun si ele de LED-uri.
Asa poate fi rezumat cel mai simplu faceliftul lui S-Klasse. Dar, adevaratul upgrade se afla sub capota si la nivel tehnic.
S400 Hybrid a fost lansat ca o alternativa pentru S320 CDI. Avem un consum mediu anuntat de 7,9 litri/100 km, fata de 7,6 litri/100 km in cazul dieselului, iar toata lumea stie cat de placut este sa conduci o masina echipata cu un motor pe benzina. Teoretic.
In premiera pentru un hibrid de serie S400Hybrid dispune de baterii Li-Ion - care au o capacitate mai mare si o viata mai lunga decat cele Ni-MH utilizate de concurenta nipona. In plus, intreg ansamblul format din motorul electric si baterii nu mai este amplasat in partea din spate a masinii, ci in compartimentul motor si astfel portbagajul nu este deloc afectat.
Atunci cand iei loc la volanul unu S-Klasse imediat realizezi ca nu te afli intr-un oricare alt automobil, ci intr-o limuzina de lux. Pielea de cea mai buna calitate, care nu acopera doar scaunele care ofera un confort demn de fotolii regale, ci si plansa de bord si plafonul - dar de aceasta data in Alcantara.
Lemnul nobil prezent prin insertii discrete nu face decat sa accentueze rafinamentul interiorului, alaturi de ceasul de pe consola centrala.
Primul element hi-tech care te uimeste imediat cum ai luat loc la bord este displayul central Command Dual-View, care afiseaza simultan doua imagini - una destinata celui de la volan, care contine diferite informatii cu privire la masina sau la sistemul de navigatie, in timp ce pasagerul din dreap