Adrian Ţuluca, manager Propaganda, a strâns lichdităţi de când a simţit că se apropie criza.A pornit de la vânzarea de copiatoare, în 1997, iar după cinci ani şi-a lansat propria afacere în publicitate. Acum promovează nume mari ca BRD, Napolact, Tchibo şi Radio Guerilla. Adrian Ţuluca este un bărbat înalt, cu părul creţ şi cu ochelari. Stă liniştit pe o canapea de grădină, iar când vorbeşte parcă îţi spune un secret. Omul de publicitate are multă experienţă în domeniu şi în toată cariera lui doar de asta s-a ocupat. Poate cu excepţia a două luni de pe vremea studenţiei, când a lucrat la o o firmă care vindea copiatoare.
A aflat despre ce înseamnă, cu adevărat, un job în publicitate de la amicul său Cristi Grigorescu (în prezent, director de media al agenţiei Next Advertising). Şi-a depus un CV la Tempo Advertising şi a fost chemat la un interviu, în urma căruia a fost angajat pe funcţia de account (persoana care păstrează legătura între client şi echipa de creaţie din agenţie).
„Încă din prima zi mi-au fost puse nişte dosare în faţă şi m-am apucat de lucru“, îşi aminteşte Adrian. Primii clienţi cu care a intrat în contact au fost Gelsor şi FNI. La Tempo a lucrat aproximat nouă luni, după care a trecut la McCann-Erickson.
„Am avut şansa să prind al doilea val de expaţi şi o mulţime de traininguri interesante. Marele avantaj a fost că am putut lucra pe mai multe categorii, de la auto la cafea“, povesteşte Ţuluca. În a doua parte a lui 2002, omul de publicitate a simţit că îşi doreşte să avanseze, aşa că, după ce a mers la câteva interviuri la agenţiile Saatchi&Saatchi, Ogilvy şi Scala JWT, a realizat că ar fi mai bine să-şi facă o agenţie de publicitate pe care a numit-o Propaganda.
„Am plecat la drum în 2002 cu sprijinul primului nostru client, care a fost AutoItalia“, povesteşte Adrian. El s-a apucat de muncă î