Moto: "Nu mă mai întrebaţi dacă a fost scump. Vă spun: se putea face şi mai scump!" Monica Iacob Ridzi
Jurnalul Naţional a intrat în posesia unor noi documente care atestă jaful pus la cale de ministrul Monica Iacob Ridzi pentru Ziua Tineretului-2 Mai. Un schimb de emailuri arată cum ministrul Ridzi a preferat să plătească 50.000 de euro pentru scena din Parcul IOR-Bucureşti, deşi avea o ofertă de 1.400 de euro.
Noile dovezi intrate în posesia Jurnalului Naţional reprezintă un schimb de e-mailuri între reprezentanţii unei firme şi cel al Direcţiei pentru Tineret a Municipiului Bucureşti, desemnat de ministerul dnei Ritzi pentru a se ocupa de organizarea concertului din Parcul IOR.
Oferta firmei Admedia era de 1.400 euro, plus TVA pentru o scenă de 6 metri pe 8 metri, dar ministerul condus de dna Ritzi a preferat să plătească 50.000 de euro pentru o scenă de 7 metri pe 3 metri. Astfel că la Bucureşti "De 2 ori mai tânăr" a ajuns de 20.000 de ori mai scump.
Aceste noi informaţii se adaugă dezvăluirilor Jurnalului Naţional potrivit cărora MTS are deja în patrimoniu o scenă în valoare de 129.000 de euro, luată în leasing acum doi ani pentru Casa de Cultură a Studenţilor din Bucureşti, pentru care va mai plăti până la anul în iunie o rată lunară de 1.955 de euro.
Chiar dacă avea o scenă în ograda proprie, ministrul a preferat să dea 75.000 de euro Companiei Mark pentru scena de la Costineşti, cu spectacolul şi mediatizarea aferente. Mai mult, reprezentanţii televiziunilor prezenţi la şedinţa CNA de marţi au spus că n-au nici o legătură cu cele două firme contractate de MTS Artisan Consulting şi Mark SRL şi că nu au semnat nici un document cu acestea, ci cu alte companii strict pentru spotul campaniei "De două ori mai tânăr".
În plus, reprezentanta trustului Pro, Adriana Păpureanu, a spus că m