Noile colectii de bijuterii transmit mesaje vesele sub forma de materiale si pietre pretioase, in culori efervescente. Cu gandul la apetitul consumatorilor pentru divertisment din perioadele anterioare de criza, designerii au creat colectii care imbie la petrecere.
Petrecere cu pantere
Cartier a mizat pe pantera, unul dintre cele mai cunoscute laitmotive ale brandului, pentru a transmite un mesaj optimist. Noua colectie, Panth're de Cartier, in nuante de negru, alb si verde, si obligatoriu stralucire de pietre pretioase, este dedicata si lui Jeanne Toussant, inventatoarea „panterei" in varianta pretioasa, care era prietena apropiata a lui Coco Chanel. In consecinta, chipul felinei este nelipsit din bijuteriile din colectie, fie ca este redat simbolic, pe un inel din aur si onix din care parca „izvorasc" diamante si smaralde sau apare cu trasaturile clar conturate, din aur si diamante.
Bucurie pariziana
Boucheron a lansat Gaieté Parisienne (Bucurie pariziana), inspirata de personajele care au influentat l’art de vivre in Paris. Colectia include sapte seturi haute joaillerie dupa chipul si asemanarea a sapte personaje care au influentat stilul de viata parizian. Cu alte cuvinte, designerii si-au amintit de perioada Belle Epoque, cand infama Satine de la Moulin Rouge sau celebra dansatoare de can-can Louise Weber cucerisera Parisul cu frumusetea si spiritul lor. De asemenea, pentru a evoca personalitatea celei care a inventat celebra „macaron", Jeanne Souchard, Boucheron a imaginat linia Gourmandise, ce include bijuterii cu pietre colorate (safire, rubine sau coral). Iar spiritul Louisei Weber, faimoasa dansatoare de la Moulin Rouge care avea obiceiul sa guste din sampania oaspetilor in timpul show-urilor, a fost evocat prin coliere cu smaralde si diamante ce duc cu gandul la bulele de sampanie.
Pentru covorul rosu