Popularul model german de clasă mică va costa cel puţin 10.500 de euro.
1 /. A cincea generaţie a modelului de clasă mică Volkswagen Polo va costa, în România, între 10.552 şi 16.988 de euro (inclusiv TVA), fără echipamente opţionale, a anunţat astăzi importatorul Porsche România.
Pentru lansare sunt pregătite trei niveluri de echipare (Trendline – de bază -, Confortline şi Highline – de top), tot atâtea motoare (1.2 şi 1.4 – pe benzină, 1.6 – pe motorină) şi două transmisii (una manuală, cu 5+1 trepte, alta automată DSG, cu 7+1 rapoarte).
Motorul de 1.2 litri este oferit în două variante, cu 60 şi 70 de cai-putere, iar diesel-ul de 1.6 litri, în trei – 75, 90 şi 105 cai-putere. Unitatea 1.4 dezvoltă 75 CP.
Transmisia 7DSG vine doar împreună cu versiunea de 90 de cai-putere a motorului 1.6 TDI.
Deocamdată, cel puţin, Polo dispune de o singură versiune de caroserie – cu cinci uşi.
Concurenţă mai ieftină
Chiar în cadrul grupului Volkswagen descoperim modelul Skoda Fabia, disponibil, în România, de la 8.835 de euro – preţ de listă cu TVA.
Opel Corsa costă minim 9.680 de euro (inclusiv TVA), în cazul versiunii de carosierie cu trei uşi, şi 10.030 de euro (cu TVA), varianta cu cinci portiere.
Fiat Grande Punto are un preţ de plecare, în această perioadă, de 8.516 euro (cu TVA) – caroserie cu trei uşi - şi 8.754 de euro (cu TVA), versiunea cu cinci portiere.
Chevrolet Aveo se comercializează cu un preţ minim de listă de 9.135 de euro (cu TVA), pentru hatchback-ul cu trei portiere, respectiv, 9.785 de euro (cu TVA), pentru cel cu cinci uşi.
Dacia Sandero este cel mai ieftin model din acest segment, cu preţul minim de 6.890 de euro cu TVA.
Adversari mai scumpi
În ograda grupului VAG indentificăm modelul Seat Ibiza, pentru ca