De mai bine de patru ani, Răzvan Marc te invită să descoperi poveşti din culturi diferite. Pe Răzvan Marc îl poţi vedea la TVR 2 în cadrul emisiunii „Bazar”. Despre propria emisiune vorbeşte sincer, cu dezinvoltură: „E un program de divertisment care trebuie urmărit cu creionul în mână. Încearcă să găsească destinaţii încă nedescoperite de agenţiile de turism, serveşte mâncăruri ciudate şi reuşeşte să fie relaxantă. Nu educativă, nu frustrantă, nu plictisitoare”.
Călător de meserie?
Totul a început cu o idee preluată de la Discovery Channel. Însă, trebuia să fie original. Aşa că Răzvan, împreună cu Lucian Mândruţă, care atunci era la casa de producţie TV, cu Ana Maria Caia, care a realizat conceptul emisiunii şi cu cameramanul Ovidiu, a plecat la Istanbul să filmeze. Din iarna 2005, de când pilotul emisiunii a câştigat un concurs de programe la TVR, Răzvan este mereu pe drumuri. Pentru a se descurca în lume, el crede că limba engleză este necesară oricărui turist, iar dacă ştii şi puţină spaniolă, te poţi descurca peste tot.
Răzvan Marc nu se consideră călător de meserie, ci „doar prezentatorul unei emisiuni de turism. Sunt omul obişnuit care se miră să vadă atâtea locuri, e curios să încerce toate mâncărurile noi, pofticios chiar, dispus să intre în vorbă cu „străini”, interesat de preţuri şi de ce oferă locul în care ajunge”. După „Bazar“, au urmat alte emisiuni, care fie nu au avut succesul scontat, fie au dispărut de la TV.
Răzvan Marc afirmă despre emisiunea sa: „Bazar este un program de nişă cu publicul lui şi sunt fericit că rămâne aşa. Punctul forte al emisiunii e echipa. Aceeaşi de la început. Asta garantează constanţa în calitate. Emisiunea nu e făcută pe genunchi, ci fiecare episod e îndelung documentat. Happening-urile de la filmări sau întâmplările fericite sunt extra şi condimentează un produs g