Directoarea ştirilor Mihaela Antoche vorbeşte despre necesitatea relansării emisiunilor informative după doi ani de la înfiinţarea postului TV al trustului Dogan.
„Evenimentul zilei”: Începând de astăzi, Kanal D relansează ştirile...
Mihaela Antoche: Din această seară, începând cu ora 18.30, Kanal D va transmite ştirile dintr-un studio nou, aflat în incinta Romexpo, şi va avea un alt pachet grafic, modern, atractiv, care respectă noile tendinţe în designul TV. Avem un decor nou, capabil să răspundă tuturor exigenţelor pieţei de profil, dar şi aşteptărilor pe care telespectatorii le au de la noi.
Totodată, această schimbare de imagine vine să completeze şi să susţină conţinutul brandului D-Ştiri, care sunt echidistante, im plicate în viaţa socială a comunităţii, responsabile şi realizate într-un mod profesionist. Ştirile vor fi aduse în faţa telespectatorilor de Adrian Rozenberg, un tânăr jurnalist venit de la Cluj.
Aducem în atenţia telespectatorilor în fiecare zi, de luni până duminică, de la ora 12.30 şi de la 18.30, două jurnale de ştiri care şi-au găsit un fericit loc printre competitori. Le furnizăm telespectatorilor ştiri despre oameni, despre familie, poveşti de viaţă sau despre oameni care au reuşit să învingă criza, le prezentăm destine care au fost schimbate prin ştirile Kanal D.
Care este diferenţa faţă de emisiunile de ştiri cu care erau obişnuiţi telespectatorii?
Cu noul decor şi pachetul grafic ne dorim să creştem întreaga dinamică a jurnalului, producţia ştirilor, gradul de interes şi atractivitatea acestui sub-brand „D-ŞTIRI”. Vom câştiga în modernitate, vom arată că D-Ştiri reprezintă un competitor foarte serios în actuala piaţă de news din România. Telespectatorii vor vedea exact ştirile de care au nevoie, „ambalate” într-o ‚„haină” nouă şi foarte modernă.
Cât de mare a