Producatorul de soft spune ca a obtinut o crestere de 12% a veniturilor pe fondul contractelor noi semnate in regiune.
TotalSoft, producator local de aplicatii software pentru mediul de afaceri, a raportat o cifra de afaceri de 9,4 milioane de euro in primul semestru al acestui an, in crestere cu 12% fata de nivelul de 8,4 milioane de euro inregistrat in perioada similara din 2008.
„Factorii care au contribuit la cresterea cifrei de afaceri sunt, pe de o parte, clientii vechi (atat contractele incepute in anul anterior, cat si vanzarea de noi module si produse catre acestia) si, pe de alta parte, clientii noi", a declarat Liviu Dan Dragan, directorul general si actionar minoritar al TotalSoft.
„Criza te obliga sa reduci cheltuielile. Daca pana acum managerii nu acordau o atentie deosebita pierderilor, in prezent acestia gandesc planul de afaceri si prin prisma solutiilor ERP (de planificare a resurselor companiilor). Cand afacerea mergea bine, nimeni nu-si mai punea intrebarea cat anume s-a pierdut si care este departamentul vinovat", a adaugat Dragan.
In primele sase luni ale anului, compania a semnat contracte atat in Romania, cat si in afara tarii, printre clientii nou adaugati numarandu-se Novero Germania, Deutsche Leasing Bulgaria, Credins Leasing Albania, Landeslease Albania, Total Leasing Moldova, My Car Trading, Consiliul Judetean Sibiu, Mladinska Romania, Noriel, Building Support Service, Golden Deal Editions, Hotel Radisson SAS, Grup Servicii Petroliere, Euroclinic si Extrafilm.
„Pe pietele externe am semnat contracte cu firme private, care isi stabilesc investitii in functie de propriile strategii. Nu stiu daca masurile anticriza sunt mai eficiente in afara Romaniei, dar, probabil, constientizarea ca investitia intr-un software adecvat iti permite sa controlezi mult mai atent afacerea este mai puternica decat la noi", a