Pasiunea pentru natura si drumetii in aer liber ii indeamna pe antreprenori sa puna bazele unor afaceri cu produse destinate campingului, unde isi pot "exploata" pasiunea si experienta pentru a obtine marje de profit de 15-20%.
La inceputul lui 2007, Laura Georgescu punea bazele 360 Multi-Sollutions, companie care comercializeaza produse destinate petrecerii timpului in aer liber, precum articole camping, incalzitoare de terasa, grilluri cu gaz, gratare de curte si picnic. In acelasi an, 360 Multi-Sollutions a devenit reprezentanta marcii germane Enders in Romania.
"Compania a fost infiintata la inceputul anului 2007, iar pe parcursul lunilor urmatoare am definitivat aspectele contractuale cu partenerul din Germania si am pus bazele contractelor cu partenerii interni", spune Georgescu despre lansarea pe piata a companiei pe care o detine in prezent.
Compania vinde produsele Enders prin intermediul a doua magazine online proprii, prin intermediul unui showroom din Bucuresti si prin Reteaua de Distribuitori Autorizati la nivel regional.
Ideea acestei afaceri "a pornit de la incalzitoarele de terasa, aparate a caror utilitate am constientizat-o intr-o deplasare la Praga, in toamna anului 2006", marturiseste femeia de afaceri. "Primul lucru la care m-am gandit atunci a fost aspectul calitativ al acestor aparate. Eu stiam ca marcile germane sunt prin traditie marci de calitate, si astfel am stiut ca acesta va fi un bun start in afacere. In consecinta, am considerat ca am putea sa ne asumam rolul de trendsetter pe piata romaneasca prin reprezentarea unui brand german cu traditie in domeniu".
Investitia initiala, 50.000 de euro
La debut, Laura Georgescu avea 25 de ani, si o experienta de munca de 4-5 ani in industria auto si in domeniul financiar. In 2004 termina studiile universitare in cadrul Academiei de Studii Econo