Echipele RAJA au răspuns cu promptitudine la toate solicitările primite
În urma ploilor torenţiale, dar şi din cauza posibilităţilor limitate ale reţelei de canalizare de preluarea în condiţii optime a apelor pluviale în cantităţi foarte mari, ce depăşesc cu mult mediile normale de precipitaţii, la nivelul S.C. RAJA S.A. s-a întocmit un plan de măsuri pentru asigurarea intervenţiilor operative în toată această perioadă.
În vederea asigurării funcţionării la parametrii optimi şi în condiţii de siguranţă a sistemelor de alimentare cu apă potabilă şi a celor de canalizare, în toate localităţile în care societatea îşi desfăşoară activitatea, la nivelul S.C. RAJA S.A. s-au constituit echipe specializate de intervenţie cu toate utilajele necesare, iar numărul personalului care asigură intervenţia s-a dublat. Numai la nivelul municipiului Constanţa 18 echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare sunt pregătite să intervină la toate solicitările. În plus, pentru a face faţă ploilor torenţiale, lunar echipe de intervenţie de la Secţia Canal curăţă şi verifică toate gurile de preluare a apelor pluviale şi sistemul de canalizare.
În intervalul orar cuprins între orele 09,00 – 11,15, la dispeceratul societăţii RAJA s-au înregistrat 37 de reclamaţii provenite de la abonaţii din Coiciu; Poarta 6 – zona blocurilor ANL; Aurel Vlaicu – Cantina ICH; Dacia; Soveja – intersecţia cu Portiţei; Km 4-5 – str. Amurgului; I.C. Brătianu – zona Intim; Şcoala 8; str. Bucureşti; B-dul Ferdinand intersecţia cu Mihai Viteazu. La toate aceste solicitări, echipele RAJA au răspuns cu promptitudine, iar la ora actuală toate reclamaţiile au fost sau sunt în curs de rezolvare.
Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să ses