Din cauza accentului, argentienii pronunta "Pecsi", in loc de "Pepsi", iar compania a lansat o campanie de schimbare a literei "P" cu "C".
Potrivit unui studiu, 25% dintre argentinieni pronunta numele bauturii in acest fel, informeaza Advertising Age.
Compania a luat aceasta decizie pentru a fi mai aproape de consumatori.
Desi a inceput de cateva saptamani, campania a dat rezultate neasteptate.
In Argentina, Pepsi este mai ieftin decat Coca Cola, iar campania promoveaza ideea ca "Daca bei Pepsi, economisesti. Daca bei Pecsi, de asemenea, economisesti".
Din cauza accentului, argentienii pronunta "Pecsi", in loc de "Pepsi", iar compania a lansat o campanie de schimbare a literei "P" cu "C".
Potrivit unui studiu, 25% dintre argentinieni pronunta numele bauturii in acest fel, informeaza Advertising Age.
Compania a luat aceasta decizie pentru a fi mai aproape de consumatori.
Desi a inceput de cateva saptamani, campania a dat rezultate neasteptate.
In Argentina, Pepsi este mai ieftin decat Coca Cola, iar campania promoveaza ideea ca "Daca bei Pepsi, economisesti. Daca bei Pecsi, de asemenea, economisesti".