Peste 2.000 de vizitatori la ediţia din acest an a Civiliadei. Concursurile au fost principala atracţie a ONG-urilor participante anul acesta la CokeLive Peninsula. Organizatorii celei de-a VII-a ediţii a CokeLive Peninsula le-au pregătit vizitatorilor o serie de programe menite să-i binedispună înaintea începerii concertelor pe cele patru scene din cadrul festivalului. Astfel, cei dornici de distracţie au putut vizita corturile celor 35 de ONG-uri înscrise în acest an la Civiliada.
2.000 de vizitatori la Civiliada
Potrivit organizatorilor, Civiliada s-a bucurat de un mare succes anul acesta. „Au fost peste 60 de organizaţii non guvernamentale care au dorit să participe anul acesta, dar am selectat doar 35. Acestea îşi prezintă programele în corturi special amenajate şi organizează diferite evenimente la care pot participa toţi vizitatorii festivalului. La ediţia din acest an Civiliada a avut peste 2.000 de vizitatori”, a precizat Gaspar Barna Szabolcs, coordonatorul Civiliada.
Unul dintre ONG-urile mureşene care participă an de an în cadrul Festivalului CokeLive Peninsula este Organizaţia studenţească AIESEC. „Anul acesta le-am pregătit peninsularilor numerose concursuri amuzante. Sâmbătă am organizat concursuri de glume cu Chuck Norris, bătaie cu baloane umplute cu apă, dar şi un concurs pentru cei veniţi cu cortul, numit „Pimp my Tent”. Astăzi vom organiza o acţiune numită „Global Village”, în care voluntarii AIESEC veniţi din străinătate la un stagiu de practică în România îşi vor prezenta tradiţiile şi obiceiurile. Participanţii vor putea gusta şi mâncărurile tradiţionale din ţările respective”, a spus Claudia Matei, reprezentant AIESEC.
Peninsularii îşi pot demonstra talentul artistic picânt becuri la standul Recolamp, singura organizaţie colectivă non-profit autorizată de Min