Pentru Adrian Sarbu, creatorul grupului MediaPro, tranzactia prin care a vandut divizia de entertainment contra unui pachet de actiuni in compania de televiziune americana CME, pe care o conduce ca presedinte si director executiv (CEO), tine de un nou pariu pentru urmatorii cinci ani: ca noua divizie din cadrul CME, care va pastra numele de MediaPro si va duce mai departe spiritul Pro, va deveni cel mai mare furnizor de continut de televiziune, film si entertainment din regiune si unul dintre cei mai mari din Europa si ca actiunile CME, listate la New York si Praga, vor ajunge de la 21 de dolari, cat valoreaza astazi, la peste 120 de dolari, pretul pe care il avea actiunea in 2007, cand a fost numit in functia de director operational (COO).
"Daca nu as crede in acest viitor, atunci nu as fi aici", spune Sarbu, 54 de ani, care conduce operational din 2007 intregul grup CME, un business de televiziune in Europa Centrala si de Est care valoreaza astazi peste 1 miliard de dolari. Din ianuarie 2009 el conduce de facto CME ca presedinte si director operational (COO), iar acum este numit oficial CEO (director executiv), cea mai inalta pozitie executiva intr-o multinationala americana atinsa de un roman. CME si Adrian Sarbu detin in Romania liderul pietei de televiziune, compania PRO TV SA (Pro Tv, Pro Tv International, Acasa, Pro Cinema, sport.ro, MTV, Pro Fm, Info Pro si divizia de internet). La incheiere tranzactiei, Sarbu va detine aproximativ 5% din actiunile CME.
Deal-ul incheiat de Sarbu cu CME este primul de acest fel dintre o companie central-est europeana de media si o multinationala americana. MediaPro a fost creata de la zero acum 20 de ani in Romania. Acum este o companie de media vertical integrata a carei principala resursa sunt talentele, atrase si antrenate, produsele si piata pe care si-a creat-o in ultimii 20 de ani.
Integrarea MediaPro