Uneori simti ca lucrezi pana la epuizare, insa rezultatele intarzie sa apara. Te-ai gandit ca acest lucru se intampla pentru ca nu esti organizat atunci cand lucrezi si te obosesti ocupandu-te de sarcini mai putin importante?
Invata cum sa lucrezi intr-un mod inteligent pentru a avea mai mult succes in terminarea cu brio a unui proiect.
La sfarsitul fiecarei zile, fa o lista cu sarcinile pentru a doua zi - este unul dintre sfaturile I need more time. In acest mod, le vei avea clare in minte.
Din aceasta lista, bifeaza prioritatile. A doua zi, iti va fi mult mai usor sa te ocupi de proiectele importante si nu vei mai pierde timpul cu lucruri nesemnificative.
Incepe ziua ocupandu-te de cel mai important proiect, pentru ca dimineata esti mai odihnit si mult mai concentrat.
Grupeaza-ti activitatile. Trebuie sa trimiti mai multe e-mail-uri si sa dai foarte multe telefoane? Stabileste o ora in care sa te ocupi de e-mail-uri si o alta ora pentru a te ocupa de telefoane.
Fa shortcut-uri pentru programele din calculator. Daca nu esti as in folosirea unui PC, ia cateva lectii de utilizate a unui computer. O mica investitie in prezent te va scuti de timp irosit si mai multi bani cheltuiti pe viitor.
Evita intarzierile. Stabileste-ti un termen limita inainte de care trebuie sa depui proiectul. In acest mod, nu o sa ajungi in situatia de a fi in criza de timp.
Fa o verificare de ultim moment inainte de a pleca la o intalnire de afaceri, pentru a te asigura ca ai luat tot ceea ce iti trebuie. Fa-ti din timp o lista si bifeaza ceea ce ai luat.
Atunci cand stabilesti o sedinta, anunta si ora la care trebuie sa se termine. In acest fel, oamenii vor fi la curent cu faptul ca nu trebuie sa se lungeasca cu prezentarile sau cu expunerea altor teme fata de cele stabilite.
@N_P