Reţelele de telefonie au o capacitate limitată de gestionare a apelurilor. În situaţiile de urgenţă, o creştere subită a numărului de apeluri poate duce la suprasolicitarea reţelelor şi la blocarea acestora.
Cum poţi să eviţi blocarea reţelelor de telefonie în situaţii de urgenţă?
- dă numai acele telefoane care sunt neapărat necesare;
- scurtează, pe cât posibil, conversaţiile de pe telefon;
- trimite mesaje scurte (SMS);
- foloseşte internetul de pe telefonul mobil pentru poştă electronică (e-mail) sau mesaje instant;
- dacă familia şi prietenii sunt în afara zonei afectate, roagă pe unul dintre ei să le transmită celorlalţi informaţii despre situaţia ta; în felul acesta vei da un singur telefon în loc de mai multe.
În situaţiile excepţionale (ex. cutremure, incendii, inundaţii), trebuie să dăm prioritate cazurilor cu adevărat urgente. Telefoanele date doar pentru a discuta despre ce s-a întâmplat sau despre orice altceva ce nu reprezintă o urgenţă pot supraîncărca reţelele de telefonie. Serviciul de urgenţă 112 nu va mai putea fi apelat pentru a răspunde la solicitările celor aflaţi cu adevărat în pericol.
112 este numărul european unic pentru apeluri de urgenţă în caz de incendii, accidente, urgenţe medicale, dezastre şi alte evenimente care necesită intervenţia rapidă a serviciilor specializate (Poliţie, Jandarmerie, Ambulanţă, Pompieri, SMURD).
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii este institutia care stabileste regulile pentru piata de comunicatii din Romania si vegheaza la respectarea acestora. Pentru mai multe detalii despre activitatea ANCOM vizitati www.ancom.org.ro.
Persoană de contact: Cătălina DRAGOMIR, Sef Serviciu Comunicare, tel. 0372.845.417 Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Email @N_