Mirosurile şi muzica taximetriştilor sunt lucrurile care îi deranjează pe bănăţeni. Taximetriştii bănăţeni spun că, atunci când se face o comandă, există şi oameni care ridică pretenţii. „Mai sună unii şi spun că vor maşină în care se fumează sau nu, cu deodorant, fără deodorant, cu muzică, fără muzică. Am avut clienţi care, prin felul în care s-au purtat, mi-au dat de înţeles că maşina e, de fapt, a lor, nu e a mea”, a spus Valentin Tîmburescu, taximetrist.
Şoferii sunt nemulţumiţi şi spun că sunt dezavantajaţi de regula de aur a comercianţilor: „întotdeauna clientul are dreptate”. „Suntem ca sclavii de pe plantaţie. Dacă nu le convine, pot să ne biciuiască. Cea mai mare durere este că patronii nu ne ascultă şi dau dreptate numai clientului şi, câteodată, el e vinovat”, a mai spus taximetristul.
Reclamaţi la OPC
Foarte mulţi dintre cei nesatisfăcuţi de serviciile primite apelează la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului (OPC) în speranţa că pretenţiile lor vor fi rezolvate.
„Mai multe reclamaţii privesc condiţiile: miroase urât, şoferii ascultă manele sau vorbesc la telefon. Săptămâna trecută a sunat cineva să reclame că a vomitat după ce a mers cu taxiul pentru că i-a cerut şoferului să se grăbească, dar acesta a mers prea tare”, a spus Cristian Anton, directorul OPC Timiş.