Costinel Careja • Un iesean a fost batjocorit si pagubit de societatea de asigurari Carpatica Asig, care a refuzat sa-i achite lucrarile de reparatie in urma unui accident rutier • Mai bine de doua luni si jumatate, ieseanul a stat cu masina in service pentru reparatii, care, in mod normal, nu dureaza mai mult de cateva zile
Companiile de asigurari reusesc sa-si faca mendrele si sa-si trimita clientii pe drumuri, refuzand sa plateasca despagubirile atunci cand este cazul. Neseriozitatea societatilor de asigurare este maxima atunci cand vine vorba de despagubit clientii implicati in accidente. Dar la Carpatica lucrurile intrec orice inchipuire. Un iesean a fost batjocorit si pagubit de societatea de asigurari Carpatica Asig, care a refuzat sa-i achite lucrarile de reparatie in urma unui accident rutier. Pentru a scapa de obligatii, tanarul a fost plimbat pe drumuri si amanat de la o zi la alta de agentul de asigurari. De parca acest lucru nu ar fi fost suficient, dupa saptamani bune, firma de asigurari a obligat soferul sa repare puntea spate a autoturismului. Asta in conditiile in care specialistii in mecanica auto i-au explicat tanarului ca puntea spate, fiind un element de siguranta, nu poate fi reparata, ci doar schimbata integral. Mai bine de doua luni si jumatate, ieseanul a stat cu masina in service pentru reparatii care in mod normal nu dureaza mai mult de cateva zile. In tot acest timp, ieseanul a platit leasing de cateva sute de lei pe luna, in conditiile in care nu-si putea folosi autoturismul.
Pagube ascunse
La sfarsitul lunii mai, Costel Careja a fost implicat intr-un accident rutier cu masina personala, fiind pagubit. Tanarul sofer, de 29 ani, a fost lovit de o alta masina al carei proprietar era asigurat la Carpatica. La doua zile dupa accident, soferul pagubit a deschis dosarul de daune si a asteptat zece