„Ne-am gândit şi le vom rezilia contractul de închiriere. De la anul nu vor mai avea restaurant la noi"
Acuzaţi de „căpuşarea" Grand Rex hotel, asociaţii firmei Trattoria Richmond sunt pe cale să-şi piardă business-ul. Povestea este destul de simplă şi a fost reclamată în urmă cu puţin timp de către cei care conduc unul dintre cele mai faimoase unităţi de cazare de pe litoral. Patronatul de la Grand Hotel Rex anunţa în urmă cu ceva vreme că a renunţat la serviciile directorului adjunct Iolanda Nanu, ale directorului Cornel Marzavan, responsabil cu mâncarea şi băuturile, şi ale şefului de restaurant, Paul Gugu. Aceştia fuseseră prinşi în timp ce vroiau să-şi dezvolte propriile afaceri hoteliere, căpuşând cel mai mare şi luxos hotel de pe malul Mării Negre. Reprezentanţii Grand Hotel Rex spun că Nanu, Marzavan şi Gugu au încercat să-şi dezvolte propria afacere prin metoda practicată cu succes de români după 1990: căpuşarea societăţii pe care o coordonează. În decembrie 2008, cei trei şi-au înfiinţat propria societate, Trattoria Richmond SRL, cu aceleaşi obiecte de activitate ca şi Grand Hotel Rex. Ei şi-au deschis un restaurant, tot în Mamaia, la o aruncătură de băţ de locul lor de muncă - Grand Hotel Rex.
Cheosea: „Nu am ce să vă spun"
Totul părea deja planificat, fiecare stabilindu-şi propriul rol. Astfel, directoarea Nanu, care avea pe mâini totul, inclusiv baza de date de la Grand Hotel Rex, putea face rost de clienţii şi furnizorii importanţi. Spre exemplu, dacă un client - firmă importantă - suna la Grand Hotelul Rex şi solicita o rezervare pentru un eveniment sau o masă festivă, doamna Nanu îi putea spune frumos că nu are nimic liber, dar că ştie ea un alt local, la fel de bun, care e... Trattoria, că are pile acolo şi poate aranja ceva special. La rândul său, partenerul Marzavan avea în custodie tot ce înseamnă aprovizionare cu mâncare şi bău