Grupul Rompetrol, prin compania Rompetrol Downstream, lansează astăzi primele două benzinării sub noul brand Litro de pe autostrada Soarelui, valoarea totală a investiţiei ridicându-se la aproximativ 7 milioane USD. Până la finele lunii octombrie, compania va finaliza şi construcţia staţiilor Litro de la km 88, investiţia aferentă acestora fiind de circa 6 milioane USD.
„Litro reprezintă noul concept de staţie de carburanţi premium al Grupului Rompetrol. Proiectul a fost iniţiat în august 2007 şi este rezultatul unei intense activităţi de cercetare şi identificare a nevoilor clienţilor, dar şi a soluţiilor tehnice aferente. Acesta susţine strategia de consolidare şi dezvoltare a reţelei de benzinării Rompetrol la nivel naţional şi internaţional, oferind servicii şi produse premium într-un ambient arhitectural distinct, caracterizat prin soluţii inovative şi tehnologie avansată" declară Saduokas Meralyiev, director general al Grupului Rompetrol.
Pe lângă facilităţile moderne deja existente în staţiile Rompetrol (Fill&Go, restaurant), noile staţii situate la kilometrul 139 sunt prevăzute cu echipamente moderne de reducere a consumului de energie, a emisiilor de vapori de combustibil în atmosferă, precum şi aditivi pentru reducerea emisiilor de noxe. Pentru cei care doresc să fie permanent conectaţi la surse de informaţie, Litro oferă servicii de internet wireless, cu acces nelimitat, în orice perioadă a zilei.
În plus, benzinaria aflată la km 139 (ruta Bucureşti-Constanţa) dispune şi de o spălătorie auto computerizată, dotată cu o unitate de reciclare a apei pentru protejarea mediului înconjurător.
Noile staţii au la bază un concept dezvoltat de compania Saffron, una din cele mai importante companii internaţionale de branding, iar implementarea proiectului a fost realizată de Rominserv, antreprenorul general al Grupului Rompetrol.
În