Primarul oraşului Râşnov, Adrian Veştea, a prezentat joi o mică parte a activităţii unor servicii din instituţia pe care o conduce, pentru a demons-tra faptul că nu ar trebui să se facă disponibilizări, aşa cum cere Guvernul. „În anul 2008, Serviciul Urbanism a avut încasări de 750.000 de lei, iar cheltuielile cu salariile au fost de doar 66.500 de lei pentru cei trei angajaţi. La Policlinică avem doi angajaţi şi dar şi puţine spaţii închiriate. Totuşi, am încasat 18.900 de lei şi am cheltuit 18.700 de lei, la cetate avem trei angajaţi, venituri de 882.800 de lei şi cheltuieli de doar 32.900 de lei”, ne-a explicat Adrian Veştea, care a menţionat şi alte servicii. În opinia sa, dacă va trebui să reducă personalul, atunci primii care vor pleca vor fi şoferii, inspectorii de teren, cei de la Serviciul de Evidenţă a Populaţiei, care realizează acte de identitate şi pentru comunele Bran, Moieciu şi Fundata. Pentru a nu rămâne cu unele activităţi nerealizate, cum ar fi curăţenia în piaţă şi la Policlinică, primarul Veştea spune că o variantă ar fi externalizarea acestor activităţi. Ceea ce ar însemna, însă, cheltuieli mai mari decât cu salariile. „Noi şi aşa avem puţini angajaţi. De fapt am fi vrut să mai angajăm personal, pentru a ne putea desfăşura activitatea mai bine. Noi avem foarte multe investiţii în derulare şi nu ne oprim încă. De aceea, noi mai avem nevoie de personal la Serviciul Urbanism, la Cetatea Râşnov, pentru că nu avem, de exemplu, nici măcar ghizi, iar la fiecare sfârşit de săptămână trebuie să dublăm oamenii care stau la intrare deoarece afluxul de turişti este foarte mare. Acum avem doar trei casieriţe”, ne-a declarat Adrian Veştea. Primarul oraşului Râşnov, Adrian Veştea, a prezentat joi o mică parte a activităţii unor servicii din instituţia pe care o conduce, pentru a demons-tra faptul că nu ar trebui să se facă disponibilizări, aşa cum cere Guvernu