Dupa o implicare greu de anticipat a presei, a societatii civile si a oamenilor politici, marti s-a anuntat renuntarea la aberantul proiect privind infiintarea Companiei Aeroportuare Banat. Cu toate ca in Timis proiectul e unanim respins, Consiliul Local Arad va supune joi la vot asocierea in compania despre care se dau asigurari ca nu va exista. O reusita pentru Timis
Conducerea Consiliului Judetean Timis a anuntat, marti, ca renunta la planurile privind fuziunea aeroporturilor din Timisoara si Arad intr-o ciudata Companie Nationala Aeroportuara Banat, despre care majoritatea factorilor de decizie din administratia Timisului nu stiau mai nimic. De altfel, reprezentantii C.J.T. au declarat ca, la initierea acestui proiect, au fost neglijate o serie de etape preliminare care ar fi trebuit bifate pentru a se respecta legea - nu s-a elaborat un studiu de fezabilitate, nu s-a facut o evaluarea riguroasa a avantajelor si dezavantajelor acestui proiect. "Nu Timisoara era cea care castiga de pe urma acestei asocieri", a declarat, marti, presedintele Consiliului Judetean Timis, Constantin Ostaficiuc.
"Probabil ca toti cei care sustineau acest proiect au fost speriati de reactia starnita si in mass-media, si in societatea civila, si in mediul politic. Si, ca atare, au decis sa renunte la ea, dar s-ar putea sa fie doar o renuntare temporara, in asteptarea unui context mai favorabil", ne-a declarat un reprezentant oficial al Ministerului Transporturilor.
"Consiliul Judetean niciodata nu a dorit aceasta fuzionare. Consiliul Judetean, in 2006, a aratat ca doreste sa se privatizeze Aeroportul Timisoara, nu societatea formata prin fuziune cu Aeroportul Arad. Informatia corecta e ca Consiliul Judetean niciodata nu si-a exprimat acordul cu privire la acest proiect, lucru invocat de acel mincinos secretar de stat la Ministerul Transporturilor. Noi vom avea luni o sedi