Peeraj Brands International, una dintre companiile care detine franciza pe Romania pentru brandul Mango, va deschide un magazin sub marca spaniola in Unirea Shopping Center din Bucuresti, in locul brandului de imbracaminte Fornarina, administrat de Corssa, o firma controlata de familia Mihet.
Fornarina a intrat anul trecut la etajul unu al centrului comercial din centrul capitalei, dar a fost inchis luna trecuta din cauza vanzarilor foarte slabe, dupa cum spun chiriasii Unirea.
Compania Staff Collection, controlata de familia Mihet, mai detine la acelasi etaj alte patru magazine, House of Art, Dockers, Fox si Levi's.
Vecinii asteapta traficul generat de Mango
Spatiul de 230 de metri patrati care este, in prezent, in renovare, avand afisate in vitrine bannere mari cu Scarlet Johanson (imaginea brandului Mango) si mesajul "In curand aici se va deschide Mango", a fost pana anul trecut ocupat de doua branduri, Georgia si Musette, ambele fiind relocate in acelasi centru comercial, controlat de familia Adamescu.
"Asteptam un magazin care sa atraga clienti. Cred ca acum ne vor creste si noua vanzarile, pentru ca produsele BMB vin in completarea ofertei celor de la Mango", spune vanzatoarea de la standul cu bijuterii.
Brandul Mango este adus in Romania atat direct, de compania mama, in Fashion House Outlet Center, cat si prin intermediul a doi francizati - Solmar Group, controlat de Dobsol (Spania), Sia Bloks Investicijas (Letonia) si Peeraj Brands International, detinut de familia Arora (India).
Spre deosebire de Zara, unul dintre principalii competitori, care are in Romania un bilant comercial doar pentru acest brand (vanzari de 32 mil. euro si profit de 6,7 mil. euro in 2008), Mango nu este inregistrat ca entitate fiscala independenta.
Acesta este motivul pentru care valoarea vanzarilor acestui brand in Romania nu este cu