Sectorul 1 care asigura conexiunea cu Ploiestiul si trecerea pe langa cele doua aeroporturi, sectorul 6 care asigura accesul catre autostrada spre Pitesti si sectorul 3 care face legatura cu autostrada Soarelui sunt cele mai fierbinti zone cand vine vorba de constructia unei benzinarii.
Potrivit datelor primite din partea Petrom, Lukoil Romania, Rompetrol si OMV Romania privind topul primelor 10 benzinarii din fiecare retea ca vanzari in Bucuresti, cele mai multe puncte de alimentare care inregistreaza recorduri de vanzari sunt localizate in sectorul unu, apoi urmeaza cele din sectorul 6, ultimul loc al podiumului fiind ocupat de sectorul 3.
Cu toate acestea, atat in cazul Petrom, cel mai mare jucator din piata locala, dar si al Lukoil Romania, al treilea jucator din piata, statiile fruntase ca vanzari sunt localizate in sectorul 6. Rompetrol, al doilea jucator din piata, vinde cel mai bine la statia Rompetrol Chiajna, langa sectorul 6, pe soseaua de centura.
Nicio companie nu a dezvaluit volumul de vanzari din cele mai importante statii pe care le opereaza in Bucuresti, aceste date fiind considerate confidentiale.
"Toate benzinariile din Bucuresti au vanzari lunare peste media retelei, iar statia cu cele mai mari vanzari din Bucuresti este Chiajna", spun reprezentantii grupului Rompetrol, detinut in proportie de 100% de catre compania kazaha de stat KazMunaiGaz.
Vanzari medii de 6 mil. euro pentru o benzinarie
Potrivit unor declaratii recente ale reprezentantilor Rompetrol, compania inregistra vanzari medii zilnice de circa 13.000 de litri de carburant. Astfel, in medie o benzinarie Rompetrol castiga intr-un an circa 4,5 milioane de euro exclusiv din vanzarea produselor petroliere, in Bucuresti situatia fiind oricum mai buna decat media. La aceste vanzari se adauga si comercializarea produselor non-oil, care in cele ma