Site-ul Facebook are peste 300 de milioane de utilizatori si isi poate acoperi singur cheltuielile, potrivit unui comunicat de marti al companiei, care dovedeste ca cea mai mare retea sociala online din lume poate fi in sfarsit profitabila.
"Nici nu are rost sa aratam ca Facebook este o afacere buna. Le merge bine. Oamenii cheltuiesc bani pe site", a declarat Ben Schachter, analist al companiei Broadpoint Amtech, citat de Reuters.
In opinia analistilor, cifrele publicate de companie arata clar ca Facebook este perfect viabil din punct de vedere financiar, in ciuda unor temeri mai vechi si intrebari legate de situatia economica a site-ului.
La numai trei ani de la crearea sa, intr-o camera de camin din campusul Universitatii Harvard, Facebook a devenit una din cele mai populare destinatii ale internautilor, atacand suprematia gigantilor Yahoo si Google.
Site-ul Facebook are peste 300 de milioane de utilizatori si isi poate acoperi singur cheltuielile, potrivit unui comunicat de marti al companiei, care dovedeste ca cea mai mare retea sociala online din lume poate fi in sfarsit profitabila.
"Nici nu are rost sa aratam ca Facebook este o afacere buna. Le merge bine. Oamenii cheltuiesc bani pe site", a declarat Ben Schachter, analist al companiei Broadpoint Amtech, citat de Reuters.
In opinia analistilor, cifrele publicate de companie arata clar ca Facebook este perfect viabil din punct de vedere financiar, in ciuda unor temeri mai vechi si intrebari legate de situatia economica a site-ului.
La numai trei ani de la crearea sa, intr-o camera de camin din campusul Universitatii Harvard, Facebook a devenit una din cele mai populare destinatii ale internautilor, atacand suprematia gigantilor Yahoo si Google.