Alexandrion Grup Romania a numit, incepand cu luna septembrie, un nou director comercial, Gyuri Eperjessy, care anterior a coordonat activitatea de marketing a companiei, a anuntat producatorul de bauturi alcoolice. Principalele atributii ale lui Eperjessy vor fi elaborarea strategiei companiei din punct de vedere comercial, precum si atingerea obiectivelor de vanzari si profit stabilite. Cu o experienta de peste 11 ani pe piata de bunuri de larg consum, Eperjessy este parte a echipei Alexandrion din anul 2006, cand a ocupat pozitia de senior brand manager premium brands, iar in ultimii doi ani a fost director de marketing. Afacerile Alexandrion Grup Romania au crescut anul trecut cu 37%, de la 218,6 milioane lei la 300 milioane lei (81,5 milioane euro).
Alexandrion Grup Romania a numit, incepand cu luna septembrie, un nou director comercial, Gyuri Eperjessy, care anterior a coordonat activitatea de marketing a companiei, a anuntat producatorul de bauturi alcoolice. Principalele atributii ale lui Eperjessy vor fi elaborarea strategiei companiei din punct de vedere comercial, precum si atingerea obiectivelor de vanzari si profit stabilite. Cu o experienta de peste 11 ani pe piata de bunuri de larg consum, Eperjessy este parte a echipei Alexandrion din anul 2006, cand a ocupat pozitia de senior brand manager premium brands, iar in ultimii doi ani a fost director de marketing. Afacerile Alexandrion Grup Romania au crescut anul trecut cu 37%, de la 218,6 milioane lei la 300 milioane lei (81,5 milioane euro).