Consumul de publicitate online l-a depasit pe cel din televiziune pentru prima data in Marea Britanie, astfel incat Internetul devine cel mai mare mediu de promovare din Regat, potrivit unui nou raport al IAB si PricewaterhouseCoopers, scrie Wall Street Journal.
Vanzarile din publicitatea online au crescut cu 4,6% in prima jumatate a anului, la 1,75 miliarde lire sterline (2,78 miliarde dolari), avand o pondere de 23,5% din totalul bugetelor alocate publicitatii.
Publicitatea in televiziune a scazut cu 16,1%, la 1,64 miliarde lire sterline, cazand pe a doua pozitie cu o pondere in publicitate de 21,9%, arata raportul.
Nu doar publicitatea din televiziune s-a confruntat cu o scadere a cotei de piata, ci intregul sector s-a contractat in acest an. Piata de publicitate din Marea Britanie s-a redus cu 16,6% in prima jumatate a anului, la 7,47 miliarde lire sterline, comparativ cu anul anterior, potrivit World Advertising Research Council.
Consumul de publicitate online l-a depasit pe cel din televiziune pentru prima data in Marea Britanie, astfel incat Internetul devine cel mai mare mediu de promovare din Regat, potrivit unui nou raport al IAB si PricewaterhouseCoopers, scrie Wall Street Journal.
Vanzarile din publicitatea online au crescut cu 4,6% in prima jumatate a anului, la 1,75 miliarde lire sterline (2,78 miliarde dolari), avand o pondere de 23,5% din totalul bugetelor alocate publicitatii.
Publicitatea in televiziune a scazut cu 16,1%, la 1,64 miliarde lire sterline, cazand pe a doua pozitie cu o pondere in publicitate de 21,9%, arata raportul.
Nu doar publicitatea din televiziune s-a confruntat cu o scadere a cotei de piata, ci intregul sector s-a contractat in acest an. Piata de publicitate din Marea Britanie s-a redus cu 16,6% in prima jumatate a anului, la 7,47 miliarde lire sterline, comparativ cu anul anterior