Schimbare. Daca in trecut clientul beneficia de prea putine avantaje la achizitionarea unei case, acum dezvoltatorii se intrec in metode de atragere.
Criza i-a determinat pe multi dezvoltatori sa-si regandeasca strategiile de marketing, astfel incat sa reuseasca sa vanda proprietati chiar si in conditii mai vitrege. Mobilier sau masina cadou, discounturi, finantare directa sau, mai nou, pachete adaptate categoriilor profesionale, sunt doar cateva dintre solutiile de criza adoptate de vanzatori.
Oferte cu discount
De la 1 septembrie, proiectul imobiliar Vitan Platinum Towers, dezvoltat de Platinum Group, a dat startul unui program de finantare alternativa, care implica atat Programul "Prima Casa", cat si Banca Romaneasca. Potrivit reprezentantilor companiei, oferta este in asa fel conceputa incat orice client se poate muta intr-un apartament cu doua camere cu 19.900 de euro, Platinum facand un cadou de 15.500 de euro. Concret, pastrand plafonul Programului "Prima Casa", specialistii companiei au estimat ca potentialul client, o familie cu venituri medii, poate obtine un imprumut bancar de 57.000 de euro si ca a economisit deja 19.900 de euro.
"Pentru fiecare dintre apartamentele achizitionate astfel prin Programul "Prima Casa", cumparatorul va beneficia de un discount considerabil din partea dezvoltatorului: 15.000 de euro", spune vicepresedintele Platinum Group, Valentin Tanase. Proiectul Vitan Platinum Towers se construieste in zona Vitan si va cuprinde patru blocuri de 13, 15 si 17 etaje, cu 313 apartamente si 300 locuri de parcare.
Personalizarea, un concept la moda
Dezvoltatorul proiectului Odyseea Residential a lansat, recent, un set de pachete personalizate destinate profesiilor liberale, adresandu-se mai ales avocatilor, juristilor, notarilor, contabililor, arhitectilor sau psihologilor. Avantajul achizitionarii