Cu un premiu Gold, doua Silver-uri si cinci nominalizari, agentia The Practice, parte a grupului Leo Burnett, a fost desemnata Agentia Anului 2009, in cadrul Galei de premiere a celei de a saptea editii a Romanian PR Award.
La “Oscarurile” industriei de PR s-au premiat seara trecuta 26 de campanii, dintr-un total de 40 de nominalizari si 142 de campanii inscrise. Pe baza sistemului de evaluare al competitiei (cate 10 puncte pentru un premiu Gold, 7 pentru Silver si 4 pentru o nominalizare), agentia cu cel mai mare punctaj si care a primit distinctia de Agentia Anului a fost The Practice.
“Premiile mi-au adus multe bucurii, dar si o problema: dam impresia de agentie scumpa”, a spus sefa The Practice, Gabi Lungu, la ridicarea premiului. “Nu suntem scumpi, dragi clienti, oricat de premiati ne vedeti. Suntem doar buni”.
Premiile acordate la cea de a saptea editie a Romanian PR Award au fost, in functie de categorii, urmatoarele:
Comunicare corporatista
Silver: L’Oréal Romania & Image PR: Centenarul L’Oréal
Romtelecom & DC Communication: Proiectul de transformare Romtelecom
Gold: RBS Romania & Lowe PR: ABN Amro devine RBS Romania - campanie de rebranding
Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor si oportunitatilor
Silver: Hochland Romnia & THE PRACTICE: Puterea unui pahar cu apa
Blue Air & Pleon Graffiti: Blue Air - Crisis Communication
PR pentru marketing
Silver: Quadrant Amroq Beverages (Prigat) & THE PRACTICE: Olimpiada Oamenilor Obisnuiti
Star Foods/ Lay’s & Pleon Graffiti: Lay’s – mai bun pentru tine
Gold: GUSTO – PHOENIX & THE PRACTICE: Lansarea Pufuletilor Gusto
Comunicare interna
Silver: Cosmote & V+O Communication: Green Office – Protejeaza mediul inconjurator incepand cu propriul birou
RBS Romania & Lowe PR: Make It Happen! Campani