În luna septembrie, posturile TV care au „băgat bani“ în programe ori s-au relansat au avut ratinguri mai mari decât staţiile care au preferat să „strângă cureaua“. Acasă TV, OTV şi Disney au cules, luna trecută, „roadele“ unor audienţe mai mari decât în august. Rezultatele se datorează sezonalităţii, dar şi investiţiilor. Toamna, audienţele posturilor TV încep să crească. Întorşi din vacanţe, telespectatorii alocă mai mult din timpul lor liber canalelor de televiziune. La rândul lor, staţiile TV pregătesc pentru sezonul de toamnă programe mai atractive.
Acasă TV a lansat la jumătatea lunii septembrie serialul de epocă „Aniela“, producţie scumpă, care reuneşte mari actori ai teatrului românesc, dar şi actori mai tineri, „marca MediaPro“.
Serialul a adus televiziunii pentru femei audienţe cu 16,3% mai mari în septembrie faţă de august. Postul a crescut de la 92.000 de telespectatori (august), la o audienţă medie de 107.000 de privitori pe minut, la nivel urban (septembrie). Astfel, Acasă TV, care fusese devansat de TVR 1 în august, a revenit luna trecută pe poziţia a patra în topul audienţelor TV.
O altă televiziune care beneficiază acum de pe urma investiţiilor anterioare este OTV. Patronul televiziunii, Dan Diaconescu, s-a tot lăudat de-a lungul timpului că va relansa postul din Piaţa Romană.
Astfel, în luna iulie a apărut emisiunea cu premii „100% Adevărat“, ale cărei costuri de producţie se ridică, potrivit calculelor „Adevărul“, la 530.000 de euro pe ediţie (inclusiv valoarea premiilor şi onorariile vedetelor), iar luna trecută, Diaconescu s-a mutat într-un sediu nou, valoarea declarată a tranzacţiei fiind de şapte milioane de euro.
Investiţiile au adus postului OTV o creştere a audienţei cu 14,5% în septembrie faţă de august. Cei 63.000 de telespectatori care s-au uitat luna trecută la OTV au