Piata de divertisment pe mobil, care include ringtone-uri si jocuri pentru telefonul mobil, este in scadere la nivel global, pe masura ce consumatorii isi dau seama ca se pot dispensa de aceste cheltuieli. Potentialul business-ului de mobile marketing il reprezinta marii clienti de publicitate si operatorii de telefonie mobila, a declarat, pentru Wall-Street, Dan Virtopeanu, director general la Voxline Communication.
Cu focusul pe aceste doua categorii, advertiserii si operatorii, Voxline, companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retelele de telefonie, a investit circa 100.000 euro in lansarea platformei de video online Clip in Touch. Creat de compania israeliana cu acelasi nume, Clip in Touch ofera o solutie tehnica pentru crearea si distribuirea de continut video pentru mobil sau online.
Punctul de diferentiere pe care il propune Clip in Touch fata de alte solutii similare este accesibilitatea pentru o gama larga de telefoane mobile. Daca, deocamdata, marile site-uri de user generated content, precum YouTube.com pot transmite clipuri video doar pe telefoane Android sau iPhone, aplicatia Clip in Touch e disponibila pentru orice telefon care are camera foto, conexiune la Internet mobil si suporta tehnologia java2me.
Clipurile video pot fi facute online sau direct de pe mobil si trimise pe o adresa de e-mail sau pe un alt telefon mobil. Platforma ofera si materiale audio, video si texte predefinite, pentru crearea rapida a unui clip video.
Virtopeanu considera ca Clip in Touch este potrivita in special pentru campanii de imagine targetate, pentru anuntarea unor evenimente punctuale, cum ar fi lansarile de produse, sau pentru campanii de promovare prin clipuri create de consumatori.
“Cred ca momentan cel mai mare potential il are pentru clienti din FMCG, dar la fel de bine pot fi si din auto, si sectorul financiar. Ce