Trustul Realitatea-Caţavencu renunţă, din ianuarie 2010, la colaborarea cu regia de vânzări DBV Media House. Începând de la 1 noiembrie 2009, grupul îşi internalizează vânzările de publicitate prin intermediul unei companii specializate, deţinute de trust.
Compania de vânzări va integra treptat toate produsele existente pe TV, print, radio, online şi digital signage, urmând să ofere partenerilor săi un pachet complet de medii de comunicare, a anunţat astăzi trustul.
Noul director de vânzări al grupului va fi Florin Alexandrescu, fost director operaţional şi strateg de vânzări la MediaPro.
Publicitatea online de pe site-urile Realitatea-Caţavencu, precum şi a celor partenere, aflate deja sub contract de regie, va fi administrată în continuare de F5 X-Media, din cadrul diviziei F5, structura new media a trustului.
Potrivit trustului de presă, încetarea colaborării dintre DBV Media House, care administrează în prezent spaţiul de publicitate al Realitatea TV, Romantica şi Telesport, şi Realitatea-Caţavencu are loc de comun acord.
"A fost o adevarată provocare începerea colaborării cu Realitatea TV atunci când nu mulţi clienţi şi agenţii erau dispuşi să investească în canale de nişă. În timp, Realitatea TV a devenit parte din planurile de publicitate a cel puţin 250 de clienţi, iar colaborarea dintre regie şi staţie una foarte eficientă", a declarat Brînduşa Vlanga, Director General DBV Media House.
Precedent
Săptămâna trecută, trustul Intact anunţa că renunţă la serviciile regiei de publicitate CLIR Media, condusă de unul dintre cei mai vechi oameni de vânzări ai grupului, Laurenţiu Ionete. Grupul Intact îşi internalizează vânzările de reclamă.
Astfel, din ianuarie 2010, posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, GSP TV şi Antena Internaţional vor avea un departament intern de vânzări, lăsând CLIR Media doar cu doi cli