Comisia de evaluare a Ministerului Turismului analizează cele trei oferte depuse în etapa finală a licitaţiei pentru brandul turistic al României. Cea mai mică ofertă financiară aparţine asocierii THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SAi, fiind de 894.970 de euro, fără TVA, a anunţat Minsterul Turismului. Toate cele trei companii au depus oferta tehnică şi au prezentat scrisoarea de garanţie în cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, de 40.000 euro. Iniţial au fost înscrise 13 companii, dar doar trei au ajuns în faza finală a competiţiei. Ulimele trei oferte
Astfel, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited propune o ofertă de 1.615.299 de euro, THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA vine cu o propunere de 894.970 de euro, iar asocierea TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL a făcut o ofertă de 993.740 de euro. "În zilele următoare, Comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica dacă sunt în conformitate cu caietul de sarcini. Dintre ofertele declarate admisibile, câştigatoare va fi desemnată oferta cu cea mai mică valoare, conform criteriului de atribuire (preţul cel mai scăzut)", potrivit comunicatului MT.
În vederea realizării brandului de turism al României, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constând în:
• elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a ţării noastre pe pieţele sursă de turism;
• determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinaţii;
• identificarea celei mai bune poziţionări a României ca destinaţie turistică;
• conceptualizare, creaţie şi design;
• linii directoare pentru implementare şi pentru strategia de comunicare.