Golden Tulip va fi prezent la munte, prin trei noi unităţi locative în Azuga, Sinaia şi Moeciu. Zona montană a României este plină de pensiuni turistice, dar duce lipsă de unităţi hoteliere de marcă. Jucătorii din piaţă vor să umple acest gol. Investiţiile într-un hotel la munte pot deveni o afacere profitabilă pe termen mediu şi lung. De aceea, branduri precum Golden Tulip sau Radisson Sas vor completa oferta de la munte încă de la sfârşitul acestui an.
„Vom deschide la munte primul dintre cele trei proiecte, sperăm încă la finele acestui an, celelalte două credem că vor fi finalizate la sfârşitul anului 2010. Dacă oferi pieţei ceea ce cere, sigur este o investiţie profitabilă”, declară, pentru „Adevărul”, Paul Mărăşoiu, directorul regional Golden Tulip pentru Europa de Est.
Conform acestuia, zona de munte din România nu deţine astfel de capacităţi, unităţi locative hoteliere, iar nevoia de aşa ceva se simte.
Avantajul stă costurile reduse
Şi pentru că sezonul pentru zona montană este deschis 12 din 12 luni, un proiect hotelier bine organizat devine la un moment dat profitabil.
„Un studiu de fezabilitate bine făcut, o construcţie bine calibrată şi proiecte de dimensiuni medii permit ideea de a investi într-o astfel de piaţă, mai ales că, spre exemplu, pe Valea Prahovei nu se găsesc hoteluri de brand, deci loc există”, consideră Tinu Sebeşanu, CEO al firmei Trend Hospitality.
În opinia lui Paul Mărăşoiu, Valea Prahovei este punctul forte al zonei de munte autohtone. „Minivacanţele de weekend, concediile, teambuildingurile sau deplasările sunt ocaziile în care românii aleg oricând, şi în primul rând, Valea Prahovei, o zonă care trebuie exploatată”, spune acesta.
Până la jumătatea anului trecut piaţa de profil permitea asumarea oricărui risc, acum însă atenţia la contex