Grupul de presa Bloomberg a fost de acord sa cumpere revista BusinessWeek pentru o suma cuprinsa intre 2 si 5 milioane de dolari, salvand astfel prestigioasa publicatie financiara aflata in pragul falimentului.
Revista BusinessWeek a reusit astfel sa-si gaseasca un cumparator la mai bine de patru luni dupa ce proprietarul McGraw-Hill a scos la vanzare publicatia aflata in pragul falimentului, iar analistii evaluau tranzactia la numai 1 milion de dolari, intr-un caz fericit, scrie The Telegrapf.
Grupul media detinut de primarul New York-ului, Michael Bloomberg, a fost de acord sa plateasca pana la 5 milioane de dolari pentru revista fianciara ce are in spate o traditie de peste 80 de ani.
Pana in acest moment nu au fost date publicitatii detalii legate de numarul disponibilizarilor ce vor fi operate, insa presedintele Bloomberg, Dan Doctoroff, a declarat ca BussinesWeek a fost preluata pentru a fi reconstruita si in niciun caz pentru a fi dezmembrata.
Atat editia saptamanala tiparita cat si cea zilnica, in format electronic, for continua astfel sa fie publicate, incorporand numele grupului si beneficiind de toata expunerea oferita de televiziunea si posturile de radio detinute de Bloomberg.
Grupul de presa Bloomberg a fost de acord sa cumpere revista BusinessWeek pentru o suma cuprinsa intre 2 si 5 milioane de dolari, salvand astfel prestigioasa publicatie financiara aflata in pragul falimentului.
Revista BusinessWeek a reusit astfel sa-si gaseasca un cumparator la mai bine de patru luni dupa ce proprietarul McGraw-Hill a scos la vanzare publicatia aflata in pragul falimentului, iar analistii evaluau tranzactia la numai 1 milion de dolari, intr-un caz fericit, scrie The Telegrapf.
Grupul media detinut de primarul New York-ului, Michael Bloomberg, a fost de acord sa plateasca pana