Cornel Ionescu vrea să consolideze brandul în zona de mortare uscate, dar şi în cea a vopselelor şi a tencuielilor decorative
Cornel Ionescu este de luna aceasta National Key Account Manager la AdePlast, după ce a ocupat aceeaşi pozitie la Fabryo Corporation timp de trei ani. „ Este evident că experienţa şi conexiunile pe care le-am dezvoltat în cei 15 ani de vânzări ne vor ajuta să consolidăm brandul AdePlast în zona de mortare uscate, dar şi în cea a vopselelor şi a tencuielilor decorative. Ne propunem ca ponderea conturilor în vânzări să crească în urmatorii ani” , spune Cornel Ionescu.
Cornel Ionescu a lucrat aproape 10 ani, din 1992 până în 2001, la Coca-Cola Bottling, iar din 2001 până în 2003 a a deţinut pozitia de HoReCa National Manager la Braun Union. Între 2003 şi 2004, a dezvoltat reţeaua de distribuţie pentru zona de sud a României din poziţia de development manager la Cumpăna. Între 2004 ţi 2006 a „vândut” consultanţă din poziţia de general manager al propriei companii, pe proiecte de Trade marketing şi Customer Tailor Made projects, Coaching. În 2006, Cornel Ionescu a preluat pozitia de Key Account Manager pentru Fabryo Corporation unde a setat strategia de vânzări pe zona de Key Accounts la nivel naţional.
AdePlast, companie românească înfiinţată la Oradea în anul 1994, este unul dintre cei mari producători de mortare, vopsea, tencuieli decorative şi adezivi speciali în stare umedă.