Levente Bara din Alba Iulia şi-a început afacerea cu „prafuri“ cond cu bani de la cămătari. „Prafurile“ lui Levente ajung în special pe specialităţile din carne ale marilor producători de mezeluri. Antreprenorul creează gusturi şi pentru alte produse alimentare. Supremia, compania lui Levente Bara, a ajuns la o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro în 2008 şi vrea să devină liderul pieţei de condimente. Antreprenorul nu îşi vinde marfa direct consumatorilor ci clienţilor-companii care folosesc „prafurile“ în industria alimentară. Levente şi-a început afacerea imediat după terminarea facultăţii, în 2000. A lucrat puţin timp ca angajat la o firmă din domeniu alimentar în Târgu Mureş, după care a decis că poate face lucrurile mult mai bine, pe cont propriu.
Acum nouă ani, când a înfiinţat compania Supremia, avea doar 24 de ani. Nu avea suficienţi bani pentru a întreprinde un business, aşa că s-a împrumutat de la cămătari. O altă parte din investiţia iniţială a provenit de la soţia sa, care ulterior i-a devenit şi parteneră în afacere. Costurile totale de la începuturile „Supremia“ au fost de 30.0000 de euro. Condimentele - soia, amidoane şi alte comodităţi pentru industria alimentară – le-a importat, pentru început.
Levente poate fi găsit o dată pe săptămână, sâmbăta, în laboratorul companiei. Aici îşi studiază cu atenţie „prafurile“, pe care le mixează în laboratoarele sale pentru a da gust maionezei sau ketchup-ului din hipermarketuri. Compania Supremia îşi desfăşoară acum activitatea pe un hectar în localitatea Sântimbru (de lângă Alba-Iulia). În circa doi ani îşi va reloca sediul pe cele cinci hectare achiziţionate de Levente pe centura oraşului Alba.
Antreprenorul a obţinut o finanţare de două milioane euro de la FEADR (Fondul European pentru Dezvoltare Rurală) pentru o investiţie de opt milioane de euro. „Proiectul